1 Aralık 2009 Salı

Elif Ada


"Hayatımız çöp"diyordu ya,bir kere daha hatırlatmaktan zarar gelmez, "geçmişimiz de çöptür,çöplüktür." Ülkelerin tarihleri çöplüktür, kentlerin , ailelerin, evliliklerin, kavimlerin.Hatırlamak o çöplüğü karıştırmaktır.




Çöplük romanını daha yeni bitirdim, ve aylar sonra mail hesabımı açıp Beyaz Tuval'in beni hala anımsamasınave yeniden yazmaya başlamasına çocuklar gibi sevinip,kendimi önce onun blogunda sonra da burada buldum.




Onu okudum,




epeydir yazmıyordu,belki kızgındı birilerine ya da kırgındı,bilmiyorum.




Biraz sitem hissettiğim mesajları ile utandım...




Yaşadığım sonu gelmeyen sorunlardan,kaostan sıyrılıp,her ne olursa olsun beni rahatlatan okumaktan sonra yazmanın anlamlı ya da anlamsız birşeyler yazmanın ne kadar önemli olduğunu anladım Beyaz Tuval'im sayesinde.




O okur, bilir çünkü iyi miyim?


Üzgün müyüm?


Kızgın mıyım?




Gülümsetirken bazen onu ,bazen gözlerini yaşartırım ama bilirim ki okur o beni.


Gündelik yaşam o kadar hızlı akıyor ki,bazen çalan telefona yanıt vermek külfet oluyor.Ama günün ya da gecenin herhangi bir saati açıp usul usul okunabiliyor,bir dostun yazdıkları....


Dedim ve yeniden başladım.


01.12.2009


* * *


31.12.2009 tarihi yaşamımın dönüm noktası oldu.


Bir kızım oldu.


Elif Ada dünyama güneş gibi doğdu:)









3 yorum:

  1. Sevgili Duygu,

    Bana Mutluluk Resimleri'ni gönderdiğin gün de aynı şeyleri hissettirmiştin. Çok teşekkür ederim.

    Son haftalarda uğrayamadım sana. İş güç, soğuk algınlığı ve bazı bir şeyler daha... Birkaç gündür de telefonum kapalı. Bloguna uğrar uğramaz açtım telefonumu. Aradıysan ulaşamamış olabilirsin.

    Elif Ada gündüzünün güneşi, gecenin yıldızı olsun daima. Bir ömür yeryüzündeki en mutlu aile, en uyumlu anne-kız olmanızı dileyeceğim Elif ve Ada isimlerini duydukça. :)

    Yeni haberlerini bekleyeceğim. Yeni fotoğrafları... Bir de kocaman bir nazar boncuğu iliştir bakalım bloguna! Kızınıza nazarlar değmesin! ;)

    Sevgiler,

    Elif Ada'yı benim için öp, kokla ve sarıl lütfen.

    Not: Yorgun ve dalgın olduğumda biraz dan dun cümleler kuruyorum galiba. Sitem filan yok yani, asla. İdare et artık... ;)

    YanıtlaSil
  2. Sanırım o çok içten yazdığım ilk yorumumu kaydetmedi blogger. Öyleyse ikinci baskı:

    Telefonum kapalıydı günlerdir, aradıysan ulaşamamış olabilirsin. Fena üşütmüşüm, günlerce yattım. O yüzden sana da kendime de uğrayamadım. :)Yazını ancak görüyorum, çok mutlu oldum yazdıklarınla. Çok teşekkürler...

    Elif Ada ile yeryüzündeki en uyumlu anne-kız, eşin ve kızın ile birlikte en mutlu aile olacağınıza inanıyorum, diliyorum.

    İlk yazdığım yorum kesinlikle çok daha okunurdu. Artık idare et. :)

    Çok sevgiler. Elbette Elifciğime, Adacığıma sevgilerin en kocamanı ve en pembelisi... :)

    YanıtlaSil
  3. En güzel anne ile en şirine kızına ve elbette tüm ailenize nice sevgi dolu günler dilerim. Mutlu 14 Şubatlara...

    YanıtlaSil