17 Şubat 2010 Çarşamba

Elif Ada'm,Dünyam...




Beyaz Tuval göndermiş, kızıma bu güzel hırkayı ve içindeki tişörtü.Bir de elbise vardı heyacanla açtığım paketin içinde ama azıcık daha büyümesi lazım bizim cimcimenin:)
* * *
Bloga uzunca bir süre ara verdim,bir çok sebebi var.
1.Ciddi bir çalışma temposu
2.Elif Ada'nın yaşamımıza hızlı bir giriş yapması
3.Bunlardan da önce blogspot alemine bir türlü adapte olamamam.
Blogcu'da yazıyorduk önceleri...
Yazıştığımız arkadaşlarımız,okuduğumuz bloglar.Herşey daha samimiydi orada.Evim gibiydi,yabancı hissetmiyordum kendimi ama buradan aynı zevki alamıyorum bir türlü.
Yine de yeni bir başlangıç yapıp başlıyorum yazmaya,sadece Beyaz Tuval için...



1 yorum:

  1. Nerede? Dev gibi bir nazar boncuğu olmalı bu blogda? Dünyalar güzeli kızınız için. :)

    Kalp kalbe karşıdır sözünü kim söylemişse boşuna söylememiş Duygucuğum. Bloga uğradım, bir şeyler karaladım. Sonra... Çıkmadan bir de bizim kızlara bakayım dedim. İyi ki de bakmışım!

    O minicik tişörtün, hırkanın içine sığdığına inanamıyorum! Bebekler ne kadar da minik! Sana sormama rağmen Elif Ada'nın o elbiselerin içine sığamayacağını düşündüm nedense...

    Kağıt Helva'yı bu gece okudum bitirdim. Gerçekten çok teşekkür ederim. Gerim gerim gergin bir günün ardından inanılmaz dinlendirdi beni.

    Son olarak maddelerine cevap yetiştirip gideceğim:

    1. Ciddi çalışma temposu tam tarzım! Blog yazmasan da olur. :)

    2. Ailenizin bir aradalığını düşünmek huzur veriyor bana.

    3. Yazmadıkça soğuyor insan... Belki o nedenle içinden yazmak gelmiyordur. Aslında blogcu'daki günlerimi ben de özlüyorum. Daha rahattım orada...

    Teşekkürler, her şey için...

    Sevgiler,

    YanıtlaSil