14 Mayıs 2009 Perşembe

İstiyorum! (Arşiv 26.08.2006)


Bir sabah...
Karanlık ve yağmurlu...
Bir hastane odasında tek başına yatıyorum.
Boylu boyunca kesmişler beni,canım yanıyor.
Ama asıl acının bu olmadığını birazdan odama girecek duygusuz,çirkin,sarışın, kadın ve anlamadığım bir dil de konuşan doktorum söylüyor,kendi anadiliyle...

....'Bir daha anne olamayacaksınız Duygu hanım,kendinizi buna alıştırın.'

Bir sabah...
Karanlık ve yağmurlu...

Bana yakın ve bir o kadar uzak olan asla doğmayacak çocuğumun babası tam olarak bu şekilde tercüme ediyor...

Bir hastane odasında tek başına yatıyorum.
Boylu boyunca kesmişler beni,canım yanıyor.

Acı,keder,hüzün,yalnızlık,çaresizlik,terkedilmişlik ...
Hepsi bir olup
Karanlık ve yağmurlu bir günde elimden tutup beni o odadan çıkarıyor.


Şimdi ben bu sabah dışarıdan gelen bir çocuk sesiyle uyandım.
'anne ben düştüm 'diyordu arka arkaya...


Anladım ki ben hala;



Her sabah beni çığlıkları ve tüm şirinliğiyle uyandıran,

Yarım yamalak konuşup beni iyice kendine bağlayan,

Kokusunu bana bağışlayan,

Uykusunun yarı yerinde bana seslenen,

Düştüğünde,canı yandığında ilk bana koşan,

Koşulsuz seven,

Beni ben yapan,

Geçmeyecek mutluluğum olan.

Tenim bir çocuğu özlüyor....

Tanrının insanoğluna verdiği en güzel armağanı,
Israrla ve inatla
İstiyorum.

2 yorum:

  1. Ne yaptin sen, beni bu saatte gözyaslarina bogdun.Hayatta bazi seylerin önüne gecemiyoruz,senin istedigin kadar bende bir cocugun olsun istiyorum,ama ne senin nede benim bu durumda olamaz.Allah anne ve babamiza sabir versin,cok iyi dayandilar.Lakin bu demek degildirki tümüyle bu sevdadan vazgec,sana bir tavsiyem var öncelikle tanriya sükret,elin ayagin tutuyor ve sagliklisin,cok anlayisli bir esin var ( Allah bozmasin )Türkiyedesin buralaradan daha fazla imkanlar var,biliyorsun anlatmama gerek yok..Tekrar denersin unutmaki bize önce sen lazimsin,hersey gönlünüzce olsun canlarim Abin....

    YanıtlaSil
  2. Duygucuğum, birtanem, yazını okurken içim acıdı. Böyle hissetmene çok üzüldüm. Başından geçen olumsuzlukları bilmiyorum ama lütfen karamsarlığa kapılma. Bilgimden yola çıkarak sana şunu söyleyebilirim ki Türkiye infertilite alanında dünyada en başarılı ülkelerden...

    Tabii bu yazdıklarının seninle ilgisi olup olmadığını bilmeden afaki cümleler kuruyorum. Belki de bir başkasını anlattın?..

    Demek istediğim her şeyin hayırlısı... Geç olsun güç olmasın derler. Birtanem çok mutlu olacaksın, buna inanıyorum. Günümüzün dejenere aşklarına aldırış etme sen. Mutlu bir evliliğin ve aşık olduğun bir erkek var. Ve sana aşık olan... Unutma ki yüksekleri kar olmayan dağ yoktur. Elbet kimi zaman üşüyeceğiz.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil