14 Mayıs 2009 Perşembe

Sevgilim Yoksa Sen Sevgilim Olmayabilir misin?

Bir bicak ya da bir makasa benzemez,kagidin kestigi sizi...
Her gidis,her terkedilis ve her söz bitiminde herkesin yasadigi siziya benzer bu sizi.

* * *
Kacinilmaz bir son oldugunu bilsem de ayriliklari sevmiyorum ben,.yüzümü döndügüm her kim ise günün birinde sirtimi görsün istemiyorum.
Can bir arkadasim aradi bugün,agliyordu,aglamaktan konusamiyordu.Sustuk epey bir süre,sessizligi dinledik.Birbirimizden uzak oldugumuz icin icten ice hayiflandik ama bunu dile dökmedik.

"Bitti"dedi.

"Hersey bitti."

Bir bitise hazir degildi (kim hazir ki) biliyordum ve onu teselli edecek cümlem yoktu,hazirliksiz yakalanmistim.
"Ve en acisi ne biliyor musun Duygu?" dedi.

"Bir SMS le bitirdi bizi."

"Hay ben bu teknolojinin..."

Sevmiyorum ben teknolojik olan hicbirseyi ve teknolojiyi bu sekilde kullanan hayvanlari.Insan iliskilerinin bu kadar yapaylasmasina gönlüm razi olmuyor bir türlü.SmS ile baslamadi ki bu iliski,SmS ile bitirilisin.Bu kadar korkak,zavalli ,acimasiz nasil olabiliyor teninin kokusuna kokunu bulastirdigin sevgilin?

Kadinlar daha fazla hasar aliyor bu tarz bitislerde,her keresinde güven duygulari biraz daha köreliyor,ve yitiyorlar kendi yalnizliklarinda.Onun acisini hissettim en derinimde,cigerim sizladi ve dedim ki;

"Ne bitisler birakiyoruz ardimizda,lütfen düstügün yerden bir an önce ayaga kalk,"

Peh! söyleyene bak...

Biliyorum kalkamayacagini,bir müddet daha debelenecegini,dizlerinin biraz daha kanayacagini ,zamanla kabuk tutacagini hepsini biliyorum.Ayni yaralardan benimde dizlerimde var.Konustuk biraz daha usul usul.Hic bir söz onun acisini dindirmeye yetmedi,kapattik telefonu.
Simdi o belki de deli gibi iciyor,kederli bir sarkinin nakaratinda kaybolarak,belki uyuyor ara ara sicrayarak,belki hala agliyor nefesini tutarak..
Her ne yapiyorsa yapiyor ama biliyorum ki benzerdir kagidin kestigi siziyla ,bir ayriligin sizisi....
Arşiv 19.07.2006 Mersin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder